paczuszkadlamaluszka

W tym roku po raz kolejny przez fundację Małych Stópek organizowana jest akcja „Paczuszka dla Maluszka”, która w świątecznej atmosferze pomaga instytucjom takim jak domy samotnej matki, domy dziecka czy hospicja, jak i mamom w trudnych sytuacjach życiowych.

Jak pomóc?

  1. Weź bombkę z choinki stojącej w holu szkoły.
  2. Przygotuj paczuszkę z darami (można przynosić też pojedyncze produkty)
  3. Przynieś gotową paczkę do szkoły i zanieś ją do kantorka nauczycieli wychowania fizycznego.
  4. Ciesz się, że zrobiłeś właśnie coś dobrego

Co zbieramy?

Potrzeba wszelkich artykułów higienicznych do pielęgnacji małego dziecka, takich jak:

- pampersy

- mokre chusteczki

- oliwki

- delikatne szampony i mydła dla dzieci

- delikatne proszki i płyny do prania

- kremy dla dzieci

 Dary można również zbierać klasowo, przygotowując jedną dużą paczkę.

UWAGA! W ramach pomocy możliwe jest również zebranie pieniędzy w klasie, a następnie przekazanie ich Pani Justynie Wesołowskiej, która zakupi artykuły bezpośrednio u producenta.

Spraw, by na twarzy najmłodszych pojawił się uśmiech! Dobrze jest pomagać!

Sprzedaż obiadów w grudniu 2021 r.

Sprzedaż obiadów odbywa się wyłącznie przelewem na konto V Liceum Ogólnokształcącego z Oddziałami Dwujęzycznymi im. Adama Asnyka w Szczecinie:
27 1020 4795 0000 9002 0421 2916

Wpłat można dokonywać od 25.11 do 30.11.2021 r.
Posiłki w grudniu wydawane będą do dnia 22.12.2021 r.

Kwota za obiady odwołane w listopadzie z powodu nieobecności zostaną Państwu zwrócone na konto bankowe, w związku z powyższym proszę wpłacać określoną przez nas kwotę na grudzień, nie odliczając tym samym nieobecności z listopada 2021 r.
Wpłaty na grudzień proszę dokonywać od 25.11 do 29.11.2021 r. -  obiady wydawane od 1.12.2021 r.- środa  (ilość dni w mies. * koszt obiadu = 16 dni x 6,50 = kwota do wpłaty 104,00 zł).
Wpłaty dokonane  30.11. 2021 r.  - obiady będą wydawane od 3.12.21 - piątek - (14 dni x 6,50 koszt obiadu = kwota do wpłaty 91,00zł).

Proszę dokonywać wpłat za posiłki szkolne wyłącznie w określone dni.
Proszę wpłacać dokładnie odliczone kwoty, podając imię i nazwisko dziecka,  klasę i ewentualnie dni, kiedy dziecko nie je obiadów.
W przypadku nieobecności ucznia rezygnację z obiadu należy zgłosić telefonicznie w Sekretariacie Szkoły w danym dniu do godz.15.00
(obiad zostaje odliczony od następnego dnia).

Drodzy Rodzice,
 
w imieniu Dyrekcji Szkoły i Nauczycieli zapraszamy Państwa na zebranie zorganizowane w formie online w dniu 17 listopada 2021 r. o godz. 17.00. Szczegółowe informacje zostały przesłanie na Librusie.

W piątek 29 października 2021 r. Wydział Humanistyczny Uniwersytetu Szczecińskiego podpisał umowę patronacką z V Liceum Ogólnokształcącym z Oddziałami Dwujęzycznymi im. Adama Asnyka w Szczecinie. Bardzo cieszymy się na owocną współpracę, szczególnie w oddziałach dwujęzycznych. Koordynatorem projektu w Piątce jest nauczycielka języka angielskiego, pani Barbara Moskowicz.

1  2  3  4 
📣 Ruszają zapisy na Xu 2021❗️
😁 Zapraszamy do rejestracji na: https://forms.gle/oprZedPC97gnbtF97
❗️ Szczegóły nt. Xu2021 na stronie: https://www.facebook.com/vlo.xu
 
 
247631809_3100233836912231_6493784836249527027_n.png

Ogłoszenie

Sprzedaż obiadów w listopadzie 2021 r.

(oprócz dni 1, 11 oraz 12 listopada)

Sprzedaż obiadów odbywa się wyłącznie przelewem na konto

V Liceum Ogólnokształcącego z Oddziałami Dwujęzycznymi im. Adama Asnyka w Szczecinie

27 1020 4795 0000 9002 0421 2916

Wpłat można dokonywać od 25.10 do 27.10.2021 r.

Kwota za obiady odwołane w październiku  z powodu nieobecności zostaną Państwu zwrócone na konto bankowe, w związku z powyższym proszę wpłacać określoną przez nas kwotę na listopad, nie odliczając tym samym nieobecności z października 2021 r.

  • Wpłat na listopad proszę dokonywać od 10 do 27.10 2021 r. obiady wydawane od 2.11.2021 r. – wtorek (ilość dni w mies. * koszt obiadu = 19 dni x 6,50 = kwota do wpłaty 123,50 zł).
  • Wpłaty dokonane 10.2021 r. – obiady będą wydawane od 3.11.21
    – środa (18 dni x 6,50 koszt obiadu = kwota do wpłaty 117,00 zł).
  • Wpłaty dokonane 10.2021 r. – obiady będą wydawane 3 dni robocze od daty dokonania przelewu – obiady wydawane będą od 4.11.2021 r. – czwartek (17 dni x 6,50 koszt obiadu = kwota do wpłaty 110,50 zł).

Proszę wpłacać dokładnie odliczone kwoty, podając klasę, imię
i nazwisko dziecka
oraz ewentualnie dni, kiedy dziecko nie je obiadów.

  • W przypadku nieobecności ucznia rezygnację z obiadu należy zgłosić telefonicznie w Sekretariacie Szkoły w danym dniu do godz.15.00 (obiad zostaje odliczony od następnego dnia).

Scroll
×