➡️ Progi punktowe do klas na rok szkolny 2022/2023

Klasa 1A mat-geo dwujęzyczna - 193,55 punktów
Klasa 1B mat-fiz-inf - 167,1 punktów
Klasa 1CD medyczna - 170,4 punktów
Klasa 1E mat-chem - 163,45 punktów
Klasa 1F mat-fiz dwujęzyczna - 168 punktów

➡️ Procedura odwoławcza REKRUTACJA na rok szkolny 2022/2023

 

Należy zachować kolejność podaną poniżej:

 

1. Wystąpienie do komisji rekrutacyjnej o sporządzenie uzasadnienia odmowy przyjęcia do 28 lipca 2022 r. - przykładowy wniosek - należy wysłać na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. w tytule maila prosimy o wpisanie: ODWOŁANIE DO KOMISJI

2. Sporządzenie przez komisję rekrutacyjną uzasadnienia odmowy przyjęcia do 3 dni od dnia wystąpienia o sporządzenie odmowy przyjęcia - Komisja Rekrutacyjna V LO z Oddziałami Dwujęzycznymi w Szczecinie wysyła uzasadnienie drogą mailową.

3. Wniesienie do Dyrektora szkoły odwołania od rozstrzygnięcia komisji rekrutacyjnej do 3 dni od otrzymania odmowy uzasadnienia przyjęcia - przykładowe odwołanie - należy wysłać na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. w tytule maila prosimy o wpisanie: ODWOŁANIE DO DYREKTORA

4. Dyrektor szkoły rozpatruje odwołanie  od rozstrzygnięcia komisji rekrutacyjnej  3 dni od złożenia odwołania - Dyrektor V LO z Oddziałami Dwujęzycznymi w Szczecinie wysyła uzasadnienie drogą mailową.

Informacja dla Interesantów

W terminie od 26 lipca do 17 sierpnia 2022 r. sekretariat nieczynny. Przerwa urlopowa.

 

W sprawach ważnych prosimy o przesyłanie maili na adres szkoły.

Sprzedaż obiadów w czerwcu 2022 r.

Sprzedaż obiadów odbywa się wyłącznie przelewem na konto V Liceum Ogólnokształcącego z Oddziałami Dwujęzycznymi im. Adama Asnyka w Szczecinie:

27 1020 4795 0000 9002 0421 2916

Wpłat można dokonywać od 25.05 do 30.05.2022 r.

  • Wpłaty na czerwiec proszę dokonywać od 05 do 30.05.2022 r.  
  • (ilość dni w mies. * koszt obiadu = 14 dni x 6,50 = kwota do wpłaty 91,00 zł).
  • Wpłaty dokonane 05.2022 r.  - obiady będą wydawane od 02.06.2022 – czwartek - (13 dni x 6,50 koszt obiadu = kwota do wpłaty 84,50 zł).

Obiady w czerwcu zaczynają się od 01 czerwca i trwają do 22 czerwca 2022r.włącznie.( bez 16,17,23 czerwca)

Proszę wpłacać dokładnie odliczone kwoty wyłącznie w określone dni.

  • W przypadku nieobecności rezygnację z obiadu należy zgłosić telefonicznie w Sekretariacie Szkoły w danym dniu do godz.15.00

(obiad zostaje odliczony od następnego dnia).

rekrutacja 20202021

Scroll
×